Ultimate schreefColonNee dat nooit, dat ligt aan de pomp dan
Bruno schreefColondavek schreefColon
En dit is niet te merken als je motor stationair loopt, en de auto in zijn vrij gas geeft?
Niet noodzakelijk, sterker nog, veelal niet, enkel in vollast is het een verschrikking, zo'n verstopte kat.
Remieme schreefColon:oops: Denk dat ik voortaan maar beter zwijg in het technische gedeelte
FF gespiekt bij Dieter op z'n site en inderdaad ook ontdekt dat het om een mems3 moet gaan hier http://www.mgfcar.de/epc/1662.htm
Bruno schreefColonooooh ja, een verstopte kat en je auto loopt voor geen meter meer...
BlackFox schreefColonRemieme schreefColonDan zou je toch een rotor moeten hebben
2001 mpi model toch niet meer? (net als TF?)
BlackFox schreefColonBenzinefilter verstopt, of ergens anders in de benzineleiding? Benzinepomp gaar?
Luchtfilter vol, of obstructie in de luchtaanvoer ergens?
Remieme schreefColonBruno schreefColonWat voor wagen heb je (type, motor ... ?)
Geen Rotor, zou een vvc moeten zijn
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.