Em staat nu hier in Hoboken , de garagist heeft em bekeken , het zou eventueel de inlaatcollector nog kunnen zijn , immers : het water lekt naar buiten en niet naar binnen . Enfin . Die Metropool Zuid heb ik opgebeld maar die verwezen me naar Lier , maar in lier bleek niemand meer te zijn .
Gisteren bleek dat ik een koelwaterlek heb ergens. Is er in antwerpen ergens een garage die reparatie/onderhoud van een MGF kan doen ? Liesst ergens tegen wilrijk/hoboken ofzo
2 knopjes . een links en een rechts van het 3de remlicht in die handgreepjes. Valt niet op , ziet er symmetrisch uit , ... . Samen indrukken koffer open . Je kan ze dan nog op het lichtcircuit zetten .
Alohah Ik heb een paar kapotte lampjes in mijn schakelaars (bv mistlicht) . Heeft er iemand een idee hoe zulk lampje heet ? Dan kan ik beginnen zoeken waar ik die kan kopen http://www.klikkerdeklik.be/Peter/Private/MG/Lampje.jpg Ook nog : ik heb mijn weerstanden binnengekregen , maar vind enkel inst...