Ja Bruno dat klopt.Bruno schreefColonAls het de Jan is die ik denk, is het de Jan, die we op de eerste en tweede Kempenrit hebben ontmoet. In dat geval staan de foto's in de gallery bij Kempenrit.
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.