inderdaad verkocht aan mgf_stefke, mag slotje op.
veel plezier ermee stef
mrcarribean
Gydotron schreefColonIk wil even melden dat wij een paar walkies meebrengen. Ik zorg ook voor genoeg (hopelijk) gebak want mijn vrouw, Katrien, is nml de 17de jarig.
Grtn Guido
ErikB schreefColonhi Paul,
Best wishes
Are you seriously interested in a yellow ZS mk1 without tax, MOT and European Certificate of Conformity ?
Cheers
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.