Natuurlijk ziet dit er mooi uit, maar voor het gros van de F rijders is dit denk ik een stap te ver. Ook zijn er rijders die de auto origineel willen houden. Het reconditioneren van de veerbollen is voor mij een oplossing die ik interessanter vind dan dit soort ingrijpende acties.
Ben je nooit lid geweest van de voorloper van dit forum ? Voor dit forum, hebben we nog een tijdje op een 'gratis' forum gezeten. In het archief vind je nog wel topics die zijn overgezet. Proficiat !! Volgens mij werd ik lid toen het huidige forum een paar maande bestond. De voorloper van dit forum...