Hallo voor de mensen die de auto kennen en weten hoeveel werk er in zit. Ik verkoop hem omdat het vele werk wat ik er ingestopt heb,niet het eind resultaat uitkomt wat ik van een auto verwacht,nou weet ik is geen gemakkelijke auto, maar desondank toch alles er uit teproberen te halen. met een muziek...