Oke dan, Ik heb mijn suikerkind pas 1 maal gewassen en in de was gezet, maar begrijp dat n winter goed te overbruggen valt..... Omdat ik m waarschijnlijk in de winter niet veel zal gebruiken dacht ik aan zo'n hoes, ook om vuil en pekel te voorkomen. Ennu, ik ken mezelf, ik ben nogal lui aangelegd wa...