Allen bedankt voor jullie tips! Ik heb de daad bij het woord gevoegd en de bekleding los gehaald, maar nog niet de motortjes. Want ik merkte iets raars op! Als we smorgens bij de auto komen en het alarm heeft geklonken dan brandt het lampje in het dashboard constant. Nu was ik ff wat aan het testen ...