Remieme schreefColonBeetje socialiseren dan maar. Daar gingen we sowieso ook voor
Precies en daar moet je het ook gewoon voor doen. Doe ikzelf ook.
Remieme schreefColonBeetje socialiseren dan maar. Daar gingen we sowieso ook voor
Bruno schreefColonJe mag in de racer zitten, mijn helm op zetten, en doen alsof, maar niet voorbijsteken he!
Bruno schreefColonTrouwens levenlange garantie heb je gewoon bij elk A-merk.
Tukker schreefColonMijn voorbumper was van ABS
Coen schreefColonAd, deze staat nog niet bij je op de website...
ttdesign6 schreefColonHeeft hij badges op de deuren zitten?
Tukker schreefColonBij Ad in het archief maar dat wil niet zeggen dat jou MG al eens gespot is.
Kachel schreefColonEr staan nu een F en een TF in Hardenberg, ben benieuwd of die ook bekend zijn.
ErikB schreefColonAls tijdelijke, heb ik voor het Gespot gedeelte het aantal postings per pagina opgetrokken naar 100.
RemcovanKuilenburg schreefColonBCC Baarn wil graag gaan leveren weet ik van Onno.
ttdesign6 schreefColonMooi!
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.