Proficiat met je F. Weer eentje der bij in Limboland Ziet er mooi uit, en inderdaad 3 weken is niet zo lang, ik heb zelf 2 maanden moeten wachten op de RDW keuring.(wat denk hoe dat voelt) Mocht je nog banden nodig hebben, ik heb er hier nog wel liggen, deze gaan er toch vanaf daar ik winterbanden g...