Als je je thuis voelt tussen mensen die een Engelse auto rijden, dan is die F misschien wel iets voor je, wat reed je ook al weer? Kasper, Ik rijd Porsche 993 voor hobby en BMW M5 dagelijks. Ik heb 6.1/2 jaar in Schotland gewoond en reed daar TVR Chimaera dus ik ken het engelse gevoel wel, ook de n...