Sinds een kleine 2 maanden is Johnnl eigenlijk Johngb geworden. Hij woont nu in Londen, aangezien het woon-werk verkeer van zijn Vrouw, Nederland-Engeland, net iets te veel van het goede is. Anyway, tot zover het offtopic gedeelte, tenzij John dit nog even wil aanvullen. We wonen inderdaad sinds 2 ...