Ik heb er dan wel geen, maar zou voor mijn volgende zeker ook voor een Trophy opteren, of misschien wel als er eens ééntje wordt aangeboden voor een appel en een ei, zal ik niet verzuimen mijn garage te vergroten . Waarom ? Wel t'is een F ,waar in mijn ogen niks meer moet aan gebeuren, die st...