Nou als we het tog over vereningen hebben, heb afgelopen week op die mooie belgische weg

met 130 een kuil geraakt aan me rechter kant.
En heb nou het idea dat links tog een stuk lager staat.. Zou me vering lek zijn of gewoon weer even bij laaten vullen/