Ga toch nog even wachten met verkoop ! als iemand intressen heeft kan mij altijd een pb sturen. Verkoop volgend jaar (Maart, april) Had al intressen uit Duitsland voor de ZR .En eerst het nieuwe huis(herselt) en dan op zoek naar een F ,TF .
De pedalen staan kort op elkaar ! Aan de rem pedaal is een drukschakelaar die de rem lichten bedient, die moet ge eens nakijken!
Normaal is het de beugel of de schakelaar zelf