Ik wil hem helemaal niet opnieuw laten spuiten. Ik ben tevreden met mijn orginele kleur, Maar ik wil gewoon eens een ander kleurtje voor een paar jaar. En als ik het moe ben kan ik het er weer aftrekken. Natuurlijk is spuiten veel mooier maar voor 300 euro heb ik een paar jaar een heel andere auto.
Heeft er iemand ervaring met Plastidip m Ik kan het hier vrij goedkoop laten doen met mijn F . Ik ben alleen er nog niet helemaal uit wat de kleur betreft. Ik zit te denken aan de volgende kleuren : Mat oranje Mat gif groen Mat zwart Graag zou ik jullie mening willen weten wat betreft de kleur.
Ja die voorklep vind ik ook gaaf, wist ik maar waar je die kan krijgen. Kun je geen contact opnemen met de verkoper of hij deze zelf gemaakt of gekocht heeft? Ik heb hem gemailt en dit is wat hij zei : Hi Henry! I'm an engineer and I love to customise cars and motorcycles. I've bought just lotus El...
Dan laat me maar wat weten als je komt Tom,want ik ga ook ! Ben uitgeloot door de uefa om kaartjes te kunnen kopen voor volg jou team (Nederland natuurlijk)
Ik heb de TT mk4 op mijn TF en het geluid is geweldig, En idd bij mij komt er ook meer rook uit de rechter dan de linker pijp. Gelukkig is het achter mij en zie ik het toch niet