Nu komt natuurlijk de aap uit de mouw, kunnen die Chinezen de boel overnemen zonder de schulden. Dat waren die pipo's zowieso van plan. Het is mischien goed voor de Rover75 die daar terug worden gebouwd, maar ik moet er niet aan denken wat die Chinezen met MG Roadster van plan zijn. Waarschijnlijk ...