
SundayOnline schreefColonMisschien een hele domme vraag maar waarom verkopen jullie hem??
Bruno schreefColon@ allen : vergeet jullie toegangsticket en ticket voor de clubstand niet af te drukken !!!!!
Bruno schreefColontussen 15.30u en 16.30 u vrij rijden (ik tel dus 3 sessies als je niet tussen de sessies een tijd stil staat). Maxime heeft echter toch voor 4 sessies betaald, dus hoe zit dat ?
amnon schreefColonVolg mijn link van boven en het wijst zich vanzelf.
Bruno schreefColonMaxime, heb je al geboekt ?
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.