We weten eigenlijk niet waar het verlies zit. Motor is warm gelopen omdat koelvloeistof gedaald was onder minimum, heb dat eigenlijk nooit nagekeken omdat ik er nooit problemen mee gehad heb en omdat altijd in orde was bij onderhoud in garage, zal er in't vervolg wel naar kijken. Het model is een Sp...