weet niet waar jullie naar de controle gaan maar in rotselaar heb ik der nog nooit last mee gehad en heb ook een 52mm gas klep zitten en de kat is er ook onder uit
als het niet bij de voorste schakelaar zit kan je ook zoals men eerder zegde in de binnen ruimte sensor zitten die onder de t bar zit daar kan je ook gewoon het stekkertje uit trekken en terug testen
meestal komt het vals alarm verder van de voorste koffer schakelaar die zit aan de passegiers zijnde tegen het voorraam aan je kan hem los koppelen door de stekker los te trekken en los te laten geft hij geen alarm meer heb je het probleem gevonden
hey er is en kit voor beschikbaar je heb juist het inpuls nodig van het sluiten van de deuren en dan kan je via een draai knopje instellen hoe land hij een inpuls moet geven om het raam te sluiten
hey een externe pomp is natuurlijk eentje die biten de tank zit !
waarom naar zoiets gaan? men kan de benzine druk verhogen want de standaart pomp is eigenlijk rommel is de 2de die stuk gaat op korte tijd maar aangeizne er veel word gezever snappen jullie blijkbaar de bedoeling hier niet van
hangt er vanaf als je alleen het blok wilt 350€ wil je het kompleet sub frame met motor, ophanging ,versnellingsbak, injectie voorste uitlaat en cardans dan zou ik er graag 500€ voor hebben