Jij hebt goede ogen Ja idd heb ik toyo banden. Tja wat heet tevreden. Het zijn flatrun banden, dus qua comfort heb je helemaal niks, zeker niet op 17" velgen 1 keer is 1 band geklapt tijdens het rijden, maar dat is puur toeval geweest. Ik ben overigens erg tevreden, ook met de optiek van de band! EU...