ik heb inderdaad nieuwe spanrol gezet en nieuwe bout want de vorige persoon die er aan gewerkt heeft had deze dus te hard aangedraaid en de inbus kapot gedraaid
hallo allemaal ben dus nieuw op het forum en ik heb geen mgf of tf maar een rover brm dit is er een met een 1.8 vvc motor . ik ben hier terecht gekomen omdat er niet echt andere forums zijn waar ik hiervoor terecht kan . mrja probleem is dus het volgende men vvc was kapot miste een blokje dus dit ha...