Ik heb de afgelopen 2 dagen de wagen even flink ''wakker geschud'' op de lokale binnenwegen. Dit had als resultaat dat het probleem met het inhouden al bijna is verdwenen. De wagen had het afgelopen jaar ook niet veel gereden voordat ik 'm kocht. Ik zal binnenkort de kap er es afhalen en hem motoris...