Hallo Rick, Ja dat klopt inderdaad, maar de reden is vrij eenvoudig. Sinds ik de MG heb en het weer is om met de kap open te rijden staan mijn gezinsleden, vrouw en 3 kinderen in de rij om mee te rijden. Dat is op zich leuk, maar je kan maar met zijn tweeen rijden. Het idee is nu om de MG te verkope...