misschien een ander kleurtje en een andere bumper... dan ben ik een heel eind....
zou hem uberhaubt nooit kopen, haak al snel af wanneer een auto ´´getuned´´ is.... heb dan altijd het gevoel dat er grof mee gereden wordt....
bij deze zeker want wie doet zoiets zijn f aan
