Hey allemaal! Zoals jullie zien is dit mijn eerste post op dit forum. Ik heb vandaag mijn polo GTI verkocht, en wil overgaan tot aankoop van een MG-F. Heb in Duitsland iets gevonden wat mij echt bevalt, maar nu heb ik een (domme) vraag De auto die ik gezien heb heeft hardtop, maar wanneer ik nu wil ...