Het is mijn vrouw haar firmawagen. (De firma in kwestie is wel ook van ons.) Einde leasecontract. De wagen wordt vervangen en de garagist heeft er slechts 7000 euro voor, dus 8500 is voor ons een goede prijs. Je mag ook meer geven hoor! Geen enkel bezwaar.