Ik vrees dat m'n alarmsensor kadul is Nu zou ik willen weten of je gewoon een andere kan plaatsen van hetzelfde type zonder enige tussenkomst van T4 of iets dergelijks? Ik bedoel daarmee dus plug and play. Kan iemand mij dit bevestigen???
Heb de mijn ook laten veranderen , nu ongeveer 10 000km mee gereden en tot nu toe alles prima ok en zeker geen scheurtjes te zien of iets dergelijks. Zoals Carl al aangeeft is dit inderdaad ongehoord en op het randje van criminele praktijken dat men dit op de markt brengt . Ik hoop alvast dat je van...
Al een geluk dat de gast nog kon opstaan, want anders zou de sfeer misschien nog slechter kunnen zijn geweest. Hier kennen ze er iets van, in fout zijn en u toch intimideren, heb het ook meegemaakt. Hopelijk komt het goed met de wagen
http://nl.kapaza.be/oost-vlaanderen/mgf ... 614855.htm Mss is dit wel iets voor u, deze doet ook onderhoud en reparaties. Andere van het forum kennen de man , ik persoonlijk niet. Hopelijk heb je er iets aan, zoniet wens ik je snel een oplossing toe!
Heb dat gevoel ook steeds carl en ik heb ook al veel veranderd( wat wegligging betreft). Op de kleine baantjes gaat het goed , eens de autostrade heb ik er ook nooit een 100% goed gevoel bij. Al zeker niet als ge een afrit neemt met scherpe bocht, met hier en daar een bultje in En toch ik rijd er gr...
jaja het is carl gelukt en de wagen start terug en blijft draaien . Me happy Bedankt nogmaals aan iedereen voor het meedenken en in het bijzonder, dank aan carl voor de aangeboden hulp die voor de oplossing heeft gezorgd.
Idd heb alsook het virus overgebracht bij m'n broer !!!!!