RicardoMGF schreefColonik heb het topic even gemist, maar het klinkt als leuk event
ik ga er alles aan doen om de maandag erna niet op een belachelijk vroege tijd op pad gestuurd te worden.
zet me maar op de lijst.
samen oprijden lijkt me super.
Oke Oke, verkeerd gelezen. Helaas komen wij deze dag terug van vakantie dus kan ik niet meeRemieme schreefColonGreat British is toch 14 aug? Deze rit is vastgesteld op 28 aug
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.